Monday, October 11, 2010

yeay!

setelah sekian lama aku guna tumblr sebagai blog aku (sebenarnye bukan lame mane pon.gendik je sebut lame konon2 da experienced blogger la tuu), aku beralih kat sini.mane sini tu?sini tu tempat ni la.yang korang tengah baca ni.blogger a.k.a blogspot.same ke?aku pon tak tau.tapi yang penting, kat sini lagi ramai orang.lagi meriah kot.takde la rase sunyi sangat mcm kat tumblr dulu.hahahaha...

jom la kite yeay same2!jom!yeay!!!

harap2 kat sini suasana dia lebih meriah. aku suke betol bile meriah2 ni. rase mcm hari raya je tiap2 hari. hahaha. tapi raya da abes suda. apa bole buat. sebulan je setahun. jadi, sehingga kita berjumpa lagi di raya tahun depan. uikkk. ape da. bukan raya je la. hari2 pon boleh saja. haha. agaknye tu je la entry first aku kat sini. da tak tau nak tulis ape sebab aku da terlepas kelas pagi ni. taknak terlepas yg lepas ni. kang mati aku kene bar exam. kalau sedap macam bar coklat a.k.a chocolate bar tu takpe la jugak. mmg tiap2 hari aku nak. ngahaha. lapar!

kesian. eh. silap. sekian~

4 comments:

  1. din follow ar etep hok adey deh..hahaha

    ReplyDelete
  2. WAH..TAHNIAH DAN SELAMAT DATANG KE BELOGSEPOT!

    ReplyDelete
  3. aha.sesame la kak ain.seyes azdin pening2 langau bile tukar tumblr ke belugspot.nak pitam rase..

    ReplyDelete