Thursday, January 27, 2011

terbengkalai belog ni.

hahhh!

tajuk tu da cakap semua yang aku nak cakap kot.

aku bisi. eh macam pelik je ejaan. ahhhh. aku busy ar sekarang ni. assignment tanak macam overdose pulak an. gile tekanan syial!

oleh itu, belog ini akan agak terbengkalai untuk seketika, duaketika, atau mungkin tigaketika. pokoknye, aku takkan update belog ni dalam tempoh mase tertentu ni. sori la eh. ni pon aku stay up nak tampal notis ni. hahahah!

aku tau tak ramai mane pon bace ni, tapi bagi yang bace tu, mintak maaf la eh dari hujung garpu ke hujung ubi keladi.....

pelik, pelik.

wassalam.

2 comments:

  1. yeayea ! judeng da update blog ,
    haha . macam gedik je en ?
    ala ~ bizi la sgt en , sampai
    tanak update utk berketika tika .
    haish ~ -,-

    ReplyDelete
  2. takde la bizi mane pon. malas je lebih. haha.

    ReplyDelete