Thursday, December 30, 2010

khairul fahmi a.k.a apek tu member aku!

salam weh!

kalau korang baca tajuk entry ni, jangan buat-buat terkejut beruk ke terkejut kerbau ke ape. aku lastik jap lagi. kalau nak terkejut tu, bia la ikhlas. tehehee.





TADAA!!

haa sape la tak kenal mamat kat atas tu an. lagi-lagi lepas abes piala suzuki aff ni. inilah khairul fahmi che mat atau member2 panggil die apek. haa. untuk pengetahuan korang, APEK NI MEMBER GUA!!!!

yeaha! betul2. dulu kitorang penah lepak sesame kot. hahaha. jangan memain doe. gua kawan ngan keeper malaysia kot. apek ni memang cemerlang goalkeeping skill die. tengok ar camne dia jaga gawang malaysia tuh. 3 kali je kot bolos sepanjang die jaga. haa. ape pon, kawe respek demo pek! cayalah!

13 comments:

  1. Piala Suzuki AFF 2010 - The cup is ours! Yay!!!~ ^_^

    ReplyDelete
  2. yeah! tahniah kepada team malaysia!

    ReplyDelete
  3. wah..
    member ko ke??
    bley ah aku ngayat ni...
    bak mai no pong..
    keh3

    ReplyDelete
  4. hakhak. kena hentak ngan awek dia aku japgi. dah2. jgn berangan!

    ReplyDelete
  5. erm..mintak no tepon dia boleh?
    untuk akak aku..haha

    ReplyDelete
  6. uish. bahaye mintak2 no tepon ni. nnt awek dia sebat aku plak. haha.

    ReplyDelete
  7. Kawe jugak.. Terus maju Pek!!

    ReplyDelete
  8. ngape bella? kagum ngan dia ke? wuwu. gua sendiri pon kagum.

    ReplyDelete
  9. first time singgah..tros follow..ur blog totally mengkagumkan..hehe..(ayt tak bole blah)..neyp mest pemes en selalu lepaking-lepaking dgn khairul fahmi tuh.. =D

    ReplyDelete
  10. erks. takde la pemes memes pon. bese2 je an. haha. dia je la pemes.

    ReplyDelete