Thursday, December 30, 2010

aku buntu sebuntu ubuntu -_-'

salam semua yeh. aku buntu. haha tu je nak cakap.

buntu ape eh? buntu begok gitu. haha. ok ok. siryes2. sebenarnye aku buntu gile la nak tulis ape kat belog ni. sebab tu da dekat 3 dekad tak update ni. mane tak nye. hari-hari-hari rutin aku same je. bangun tido, makan, tengok tv, tido balik. pastu ulang dan ulang dan ulang sampai bengkak lutut. mane nak ade cite-cite menarik ke ape. aku tengok belog lain mak aihhh, siap pegi bercuti sakan nooo. aku? terperap kat rumah. da macam anak dara kelas-kelas tinggi gitu. ngaaahaha. takle belah doe. siryes memang takde benda menarik berlaku sekarang ni. takkan tengah buat air milo pastu tertumpah pon nak taruk dalam belog ni an? macam gelabah hanjeng sangat la pulak haha haha. eh tergelak lebih pulak. limit haha je oke. sunnah nabi tu gelak sikit-sikit je. haha. oke.

takpe la. nanti ade benda menarik-menarik yang bole buat korang tertarik aku akan sumbat dalam belog ni. tapi takde la benda menarik macam aku jatuh tangga tergolek-golek macam nangka ke ape an. tak senonoh la pulak camtu. haha.

okeh. salam. n tenkiu la kalau ade lagi nan sudi jenguk belog sakai nak mampos ni! cheers bebeh! ;)

No comments:

Post a Comment