Tuesday, December 21, 2010

aku sibuk bercuti la. :D

HOI ORANG KAMPUNG!!!

alangkah baiknya jika dimulakan dengan salam kan? aha. nasihat gua kepada diri sendiri. oleh itu, assalamualaikum w.b.t. jika anda sihat, sila guling-guling atas lantai sampai bawah katil. haha takde motif. bangang gua. :D

ni bukan ape. gua tengah beriang-ria cuti sakan kat kolumpo a.k.a key el a.k.a kuala lumpur a.k.a akak ko! hahaha....... tak lawak eh? ok ok. tak payah gelak. sori...

sebenarnye gua da agak lame la sampai kolumpo ni. ade dalam seminggu gak la. haha. dan gua gak da pegi rata-rata celah mane entah dah pon. cume gua tak taruk dalam belug ni je tatkala malas menimpa. tehehe. sori ar. memang malas gile nak update belug sebab banyak sangat benda nak buat kat kolumpo ni sebelum gua dipaksa balik ke kolej. ye la. name pon student lagi kan. mesti la terikat ngan kehidupan seorang student yang cemerlang. tehehe. rase bedarah hidung je cakap camtu. takleh diterma oleh akal beb. tetttt!

gua kat sini staying at the place of my auntie. ahh. suke hati gua la nak cakap broken english pon. ini belog gua bukan belog lu! haha. takot kan ngan gua? macam brader-brader kan gua? uhh. da ramai cakap camtu. gua rase gah jugak la. ngahaha. tolong terajang pale gua sebelum ianya melarat...

KAPOWWW!!

ok. terima kasih. kembali kepada topik.

kat kolumpo ni, gua duk umah makcik gua. dalam rumah ni ade makcik gua, pakcik gua, kazen gua yang terdiri daripada kak anis, abang mat, kak bel, boy dan jugak adik gua. eh lupe nak cakap. gua datang ngan adik gua. haa. dah cakap. memang best gile la duk kat rumah diorang ni. memacam ade. memang sentiasa terhibur je hati kalo lu orang duk sini beb. ngan perangai nan bermacam garamragam la, pendek kata, memang senang hati je duk sini. :))))))))))))))))) <==== ni senyuman banyak rabak ni nak menandakan yang gua gile vavavava hepi beb! haha. :D

banyak dah aktiviti gua buat kat sini tapi apakan daya gua ni tak suke amek gambar, snap-snap macam orang bangang tu sume. itu memang tabiat gua. bukan nak kutuk orang yang gile gambar ke ape. da itu gaya diorang kan. takpe la. gua tak benci pon. asalkan mereka-mereka itu hepi dan tak kacau orang takpe la. cume gua je yang tak berape nak berkenan amik-amik gambar ni. haha. sori la yer. jangan harap nak tengok gambar-gambar yang banyak la kat belog gua ni. nak cari gambar gi search kat google image nuh. banyak bahgai gambar kat situ. tengok la lu orang sampai cair taik telinga. :D

ape pon, nanti kalau ade aktiviti yang best-best ke ape atau yang semacam seronok kan, gua akan taruk dalam belog ni. kalau lu orang nak gambar sangat, nanti la gua snap 2 3 ketul gambar taruk sekali. the things I do for you all. ewahhh. manis bai gua ni. :DDDD

2 comments:

  1. ala.sori la.tak sempat nak mengajak.tetibe je da ade kat kolumpo.sorie... :P

    ReplyDelete